Obsługa Biura i Sekretariatu/Nowoczesny Pracownik Biurowy
Sekretariat jest jednym z ważniejszych elementów w każdej firmie. Przez to miejsce przepływa wiele ważnych informacji. To osoby w nim pracujące są na pierwszej linii kontaktu z klientami i gośćmi. Dlatego pracownicy sekretariatu powinni być wykwalifikowani i zawsze gotowi na przybycie osób z zewnątrz. Praca w tym miejscu jest bardzo odpowiedzialna i bez dwóch zdań ciężka, ale wysoce satysfakcjonująca. Dlatego też nasza firma zdecydowała się na pomoc osobą chcącym pracować w sekretariacie zdobyć takie kwalifikacje. Oferujemy szkolenia z zakresu obsługi sekretariatu oraz biura, a nasi trenerzy pomogą każdemu odnieść sukces w tej branży.
Czego się nauczysz
Redagowanie, kontrole i bezpieczeństwo obiegu dokumentów,
Komunikacja w biznesie,
Organizacja spotkań,
Planowanie i przygotowywanie terminów i podróży,
Sposoby prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem,
Zasady pracy i organizacja sekretariatu.
Tworzenie i edycja dokumentów
Obsługi e-narzędzi do pracy biurowej
Podstaw marketingu internetowego, social media
Cena za szkolenie wynosi 2 200,00 zł
Cena obejmuje 62 godziy dydaktycznych szkolenia wraz z egzaminem, i wydaniem certyfikatu.
Cena dla grup zorganizowanych lub instytucji ustalana jest indywidualnie.
Program szkolenia
- Charakterystyka zawodu i elementy pracy biurowej
– Charakterystyka zawodu nowoczesnego pracownika biurowego,
– Rodzaje materiałów i dokumentów biurowych,
– Specyfika papieru firmowego,
– Wizytówka w firmie,
– Bezpośrednia a telefoniczna obsługa klienta - Wprowadzenie do pracy w środowisku cyfrowym
– Podstawowe rodzaje plików: tekstowe, arkusze kalkulacyjne, pdf, obrazy, dźwiękowe, wideo, archiwum,
– Podstawowe zasady nazewnictwa plików,
– Tworzenie folderów i sortowanie plików,
– Typy urządzeń do przechowywania danych,
– Rozmiar plików i folderów,
– Kompresowanie plików i folderów,
– Rozpakowanie skompresowanego pliku. - Tworzenie i edycja dokumentów z wykorzystaniem programów Word oraz Excel
– Obsługa edytora tekstu – MS Word
– Obsługa arkuszy kalkulacyjnych – MS Excel - Obieg dokumentów biurowych
– Organizacja obiegu dokumentów,
– Przyjmowanie korespondencji,
– Zasady wysyłki pism pocztą tradycyjną i elektroniczną,
– Zasady klasyfikacji i archiwizacji dokumentów biurowych,
– Podstawowe zagadnienia ochrony danych osobowych (RODO),
– Podstawy sporządzania dokumentacji w firmach handlowych/usługowych – specyfika rodzaju używanych dokumentów. - Obsługa tradycyjnych stacjonarnych urządzeń biurowych (skaner, drukarka, ksero).
- Charakterystyka cyfrowych aplikacji wykorzystywanych do pracy biurowej
- Obsługa e-narzędzi do pracy biurowej
– Kalendarz Google
– Google Drive
– OneDrive
– Microsoft Teams, Zoom - Marketing internetowy i social media
– Czym są media społecznościowe
– Czym jest marketing internetowy i jakie daje możliwości
– charakterystyka najpopularniejszych mediów społecznościowych pod względem grupy docelowej, rodzajów kreacji i komunikacji:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
Tik Tok
– Tworzenie skutecznych treści
– Charakterystyka płatnych reklam w Internecie
– Tworzenie zautomatyzowanej kampanii e-mail marketingu.