Obsługa Biura i Sekretariatu/Nowoczesny Pracownik Biurowy

Sekretariat jest jednym z ważniejszych elementów w każdej firmie. Przez to miejsce przepływa wiele ważnych informacji. To osoby w nim pracujące są na pierwszej linii kontaktu z klientami i gośćmi. Dlatego pracownicy sekretariatu powinni być wykwalifikowani i zawsze gotowi na przybycie osób z zewnątrz. Praca w tym miejscu jest bardzo odpowiedzialna i bez dwóch zdań ciężka, ale wysoce satysfakcjonująca. Dlatego też nasza firma zdecydowała się na pomoc osobą chcącym pracować w sekretariacie zdobyć takie kwalifikacje. Oferujemy szkolenia z zakresu obsługi sekretariatu oraz biura, a nasi trenerzy pomogą każdemu odnieść sukces w tej branży.

Czego się nauczysz

Redagowanie, kontrole i bezpieczeństwo obiegu dokumentów,
Komunikacja w biznesie,
Organizacja spotkań,
Planowanie i przygotowywanie terminów i podróży,
Sposoby prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem,
Zasady pracy i organizacja sekretariatu.
Tworzenie i edycja dokumentów
Obsługi e-narzędzi do pracy biurowej
Podstaw marketingu internetowego, social media

Cena za szkolenie wynosi 2 200,00 zł
Cena obejmuje 62 godziy dydaktycznych szkolenia wraz z egzaminem, i wydaniem certyfikatu.
Cena dla grup zorganizowanych lub instytucji ustalana jest indywidualnie.

Program szkolenia

  1. Charakterystyka zawodu i elementy pracy biurowej
    – Charakterystyka zawodu nowoczesnego pracownika biurowego,
    – Rodzaje materiałów i dokumentów biurowych,
    – Specyfika papieru firmowego,
    – Wizytówka w firmie,
    – Bezpośrednia a telefoniczna obsługa klienta
  2. Wprowadzenie do pracy w środowisku cyfrowym
    – Podstawowe rodzaje plików: tekstowe, arkusze kalkulacyjne, pdf, obrazy, dźwiękowe, wideo, archiwum,
    – Podstawowe zasady nazewnictwa plików,
    – Tworzenie folderów i sortowanie plików,
    – Typy urządzeń do przechowywania danych,
    – Rozmiar plików i folderów,
    – Kompresowanie plików i folderów,
    – Rozpakowanie skompresowanego pliku.
  3. Tworzenie i edycja dokumentów z wykorzystaniem programów Word oraz Excel
    – Obsługa edytora tekstu – MS Word
    – Obsługa arkuszy kalkulacyjnych – MS Excel
  4. Obieg dokumentów biurowych
    – Organizacja obiegu dokumentów,
    – Przyjmowanie korespondencji,
    – Zasady wysyłki pism pocztą tradycyjną i elektroniczną,
    – Zasady klasyfikacji i archiwizacji dokumentów biurowych,
    – Podstawowe zagadnienia ochrony danych osobowych (RODO),
    – Podstawy sporządzania dokumentacji w firmach handlowych/usługowych – specyfika  rodzaju używanych dokumentów.
  5. Obsługa tradycyjnych stacjonarnych urządzeń biurowych (skaner, drukarka, ksero).
  6. Charakterystyka cyfrowych aplikacji wykorzystywanych do pracy biurowej
  7. Obsługa e-narzędzi do pracy biurowej
    Kalendarz Google
    Google Drive
    – OneDrive
    Microsoft Teams, Zoom
  8. Marketing internetowy i social media
    – Czym są media społecznościowe
    – Czym jest marketing internetowy i jakie daje możliwości
    – charakterystyka najpopularniejszych mediów społecznościowych pod względem grupy docelowej, rodzajów kreacji i komunikacji:
    Facebook,
    Instagram,
    YouTube,
    Tik Tok
    – Tworzenie skutecznych treści
    – Charakterystyka płatnych reklam w Internecie
    – Tworzenie zautomatyzowanej kampanii e-mail marketingu.